Vilken lång dag...

Denhär dagen har verkliogen varit lååååååååång. Det känns som flera miljarder timmar. men skolan är ju seg så.
Idag ska nog jag...hmm...jag ska nog vara lite social med ja, ni kan ju gissa vilka!
Imorgon så ska jag, sara, anna och jonna på Dawes avslutningen, det ska bli kanonkul. Jag kommer nog inte ha nån röst sen för jag ska sitte och skirka på alla proffs. Evelina ska jag nog skrika mest på XD haha om alla ville anteckna, så om ni hör någon som skriker så är det nog jaaaag!

Kommer inte på något att skriva om nå mer så hej bajs på er
kram erika

Let's play a love game
Play a love game
Do you want love?
Or you want fame?
Are you in that game?
Dans le love game

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback