Sug95kukar!

TJAFANN!
Har inte bloggat på ett tag men nu är jag här!

Just nu gör jag inget specielt! men ska snart göra fucking jävla spanska skit som vi har prov i på onsdag:(
HATAR SKOLAN!!
Varför ska det vara så jävla cp?? kan någon svara på den frågan??
 
Ska på träning sen också! jippi det orkar man fan inte:(
Fast jag ÄLSKAR JU FOTBOLL!  Och så kom jag med till nästa jh träff i ytterhogdal!!.
FAN VAD GLAD JAG ÄR!!  JIPPI!<3

Jag tänkte börja med en ny sak ! Dagens låt! vad sägs om det?
här kommer den!
DAGENS LÅT ÄR: Forever young med Alphaville. BRA!

/ Sara Arvidsson

PS: Jag väntar på dig mer än allt annat!<33

Kommentarer
Postat av: jennifer.

nämen sara (';

vem väntar du på då?

2009-05-25 @ 17:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback