rubrik

Ojjsan, det känns som om att vi inte har bloggat så mkt.
men jao, idag är det tisdag...haha ojj, det är tillomed torsdag. ja iaf, det är torsdag, och det betyder att det är fredag i morgon och det betyder helg!!! jag är lycklig :D På lördag ska vi ju som sagt på Dawes showen.


Vi har fått fråga om inte vi kan lägga ut lite mer info om oss så jag hade tänkt att göra det nu :D


namn: Erikkaaaaa

födelsedag: 11 spetember år 1995

favoritfärg: nästan alla, men det är vell typ grön och röd
favorit djur: alla, men inte småkryp. jag gillar giraffer :D

musikstil: jag lyssnar nog på det mesta, men jag är svag för hiphop/rnb/rap. Mest så lyssnar jag på Håkan hellström, Veronica Maggio, The Killers. Sen mellan det så blir det lite taylor Swift och Miley cyrus. Men jag lyssnar faxtist nästan på allt!

sporter: Jag spelar handboll och golf, men funderar på att börja i volleyboll
instrumet: jag har gått i pianolektioner i några år och gör det fortfarande, men har lessnat ganska regält på det såjag ska sluta, och så spelar jag gitarr
Alla aktiviteter jag har gått/går i: ojj...handboll, basket, golf, kör, piano, gymnastik, haha jag kommer inte ihåg alla men...
Berätta en hemlis: Jag är väldigt utåtriktid, jag pratar med alla och är ganska så "galen"

puss och kram erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback