STUDSMATTA!!!

Tjerare mors! Sovit gott?

Det har jag :D i mitt nya ikea lakan XD
Igår så var jag med lite personer. Först så "var" jag med min syster. Vi hoppade studsmatta typ hela tiden. Sen åkte vi upp på prix och köpte glass och godis.
Senare på dagen så skulle min familj på fotboll och jag ville inte med! Så då gick jag till sara. Som oxå var med madde. Dom hållde på att baka till nån grej på skolan. Fast dom var typ klar när jag kom. Då cyklade vi upp till madde och bakade kolakakor :D Sen hade hon gäster så då gick jag och sara hem och ...gissa! Hoppade studsmatta. Nu har båda vi lärt oss att göra volt och landa på fötterna. Kalla oss efter!! Sen så gick vi hem till sara. Där Anna och Amanda hållde på att baka oxå. Då hjälpte vi dom. Choklad och ananas muffins blev det.
Medans muffinsarna var inne i ungen (som skulle var inne i typ 25 min, 3 plåtar) Så spelade vi games.
Sen så gick vi och HOPPADE STUDSMATTA! till typ 6 kanske. Sen skulle typ alla äta. Sen hoppade vi mer.
Efter ett tag så kom även syster och nicole och hoppade med oss.Vi hoppade till 8. Då kollade vi på robinsson hemma hos oss. Efter ett tag kom amanda oxå. då blev det fullt hus.
Efter det så kan ni ju gissa vad vi gjorde. Sen spelade vi brännboll oxå. och hoppade lite till.
Sen vid typ halv 11 skulle alla hem så då spelade jag sara (syster) och nicole kort tills hon skulle hem.
Sen så blev det typ sova :)

Idag så blir det typ samma lekkamrater :)

Kram erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback