Sleep over

jag börjar faxtist känna mig bättre nu. Jag kanske bara var "deprimerad" eftersom att jag vart sjuk och kände mig hängig. Är hemma idag igen men kommer imorgon, då ska våran klass sova över på skolan. Vi får väll se hur det blir. Förra året var det BAJSTRÅKIT. Och så blev vi typ matförgiftade så jag låg typ hela tiden. Jag är osocial. Men imorgon så ska det bli ändrig på det XD

Ska bara skirva igen att BLI MEDLEM PÅ GRATIS BIO!

 Det är verkligen superbra, och om ni blir medlem via min länk så får ni 75 poäng på en gång :DDDD

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=164772



Kram Erika

Kommentarer
Postat av: Anonym!

Är det bara jag som tycker att bera borde skriva lite mera på bloggen???

2009-05-13 @ 18:05:21
URL: http://humleboris.blogg.se/
Postat av: Anonym

lycka till :D:D:D

2009-05-14 @ 16:14:46
Postat av: Anonym

Jag vet att man inte ska skriva bloggadress om man är anonym men jag kanske ville det :D <3XD

2009-05-14 @ 20:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback