Övernattning på skolan

Övernattningen blev VERKLIGEN askuuul!!! Riktigt lyckad, så roligt har man nog inte haft på ett tag!!!

Först när vi kom dit så åkte jag, jennifer, alma och daniel med Roland till pizzerian och hämtade en massa pizzor som vi hade beställt. Sen när vi kom tillbaka så käkade vi. Riktigt gott var det. Ni kan ju iallafall gissa vem som var piggast av alla? Jo om inte lilla fröken erika, Asså jag var hur pigg som hellst, helt jävla överspeedad!! jag var inte ens trött, sov inte en endaste sekund kan du slå dig i backen på!

Vi gjorde en massa saker underkvällen men orkar inte berätta allt med lite smågrejor kommer här

○ Sanning och konka XD haha fast det var bara konka, och det var typ bara "pussa han"  XD

○ spela Tv spel, men det var ju inge kul, men nåra satt ju och nördade

○ Tjuv och Polis, runt i hela skolan. hahaha jag och anton sprang och gömde oss i källaren när det var alldeles kolsvart, man såg bara ett litet ljus uppifårn, och sen så kommer Igor ner med typ världens läskigaste mask, ni kan ju gissa hur rädd jag blev!!!!

○ Sminkade killarna, dom så allvarligt ut som tjejer

○ och en hel massa andra saker, självklart så gick det ju åt ett antal liter energidryck under kvällen XD

orkar inte skriva nå mer nu iaf, men här får ni sen sexxig bild på när jag och ludvig tog lite egobilder XD



Kram erikuuuusss

Kommentarer
Postat av: jennifer

snyggish bilden ;) <3

2009-05-15 @ 22:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback