Lite Om Sara!


TJENIS PENIS!<3

just nu lyssnar jag på ÄLSKADE HÅKAN HELLSTRÖM! han är så grym jag blir fan tårögd när jag lyssnar på hans låtar!
Och så tränar jag lite engelska, har prov imorgon kommer dö för jag suger ju på det!. men jag får väll försöka!:)

Erika la ju in lite om sig själv så då gör jag det med<3
Här kommer det!!!
I
I
V
namn:
Saraaaaa

födelsedag: 25 spetember år 1995

favoritfärg: SVART
favorit djur: GIRAFFER

musikstil: jag lyssnar på olika mest Håkan hellström, Markus krunegård och the killers! dom är bra!<3

sporter: Jag spelar Fotboll och har spelat handboll men jag  tror jag ska sluta nästa år:)
instrumet: Jag går inte i någit instrument men jag har alltid velat spela trummor! men jag spelar det i vårt band iaf!
Alla aktiviteter jag har gått/går i: ojj...handboll, basket,FOTBOLL, kör. ÖFS om det räknas som en sport
Berätta en hemlis: Ja vad vill ni veta jag har många!!;)  fråga mig!

Det var allt från mig puss och kram jan banan!<333
/ SARA ARVIDSSON


Kommentarer
Postat av: Teodoro

du e väl ganska bra på engelska

2009-05-08 @ 14:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback