Lite om Anna!

Tjanare!

Ja nu ska ju också jag göra det här... :P


namn: Anna


födelsedag:
 25 spetember


favoritfärg
: GRöN!!!!!! m.m   m.m   m.m   m.m   m.m   m.m

favorit djur
: Geoparder! :D M.M   M.M!!!!


musikstil:
Mycket det Ex: Håkan hellström!! the killers!! Johan Mayer!! Markus Krunegård! ja man orkar ju inte rabla upp alla men dom var väl dom bästa! :D Ps. Jag Älskar Disney Musik!!! <3<3<3<3 ;D Men mäst BJÖRN BRÖDER!!


sporter:
Ingen för tillfälet... men Jag och Berra ska kanske börja beach volley boll till sommaren;D

instrumet:
Jag spelar Bas i bandet men brukar lira lite gitarr hemma också ;D

Alla aktiviteter jag har gått/går i:
Ehh... Fotboll, Handboll, curling, klättring,t ennis, simmning/simmskola, KOmmer inte på något mera ... :P :D

Berätta en hemlis:
 Hihihi...ehh...hmm...jo....nej.... ....nej jag har inga hemmlisar jo en som jag inte får beräta men jag berätar ändån!:D  ***a *r ***e ****** !!!!!!!!!!!!! OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! o.O det visste bara jag!!!! HAHAHAH!!!! Närå många visste väl det... eller!


Kommentarer
Postat av: erika

hmm...anna. Ska inte jag börja i volleyboll eller?? :O:O:O:O:O XD<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-05-09 @ 09:13:03
URL: http://racerpotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback