Heeeyy!

Hej på dig :D

Här är erika! klockan är 9.27 och jag var klar för en halvtimme sen! Hur orkar kvinnan? det kan man undra!

Igår så var jag med berra, sara, anna, jonna, niklas, jonathan och dennis. Vi var på berras studsmatta hela dagen. Det är typ våran hängplats! På kvällen vid typ 22 så var det nåra jävlä fjortisgangsters från skolan i våran skog! Våran gårds skog!! Dethär som alltid har varit värsta lungna och peacefulla gården. Hahaha, dom satt vell typ där och söp och rökte brass.  Det luktade förjävligt iallafall. Men vi bor ju i en gansgsterhåla.hahaha, sen var det en (nåmner inga namn) som var apfull. han gick fan runt och vinglade. hihi sen så typ skrek han en massa skit till oss XD
aja, sen gick dom iaf. Då hoppade vi litte till. Sen gick erik och niklas hem, då gick jag oxå hem för jag typ frös ihjäl! Då kollade jag på världens bästa film: HERCULES!!!! sen sov jag.

Idag ska vi ner på stan och badhurparken. Östersund ska nämligen tävla mot sunsvall i fika :D hihi vi ska vinna!!!!
GO ÖSTER!!

baj baj, i'm not a gaj

erika

Kommentarer
Postat av: Sara arvidsson

JAA erika var också där i början!;)

2009-05-30 @ 17:56:23
URL: http://fotokatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback