Beauty lies within...

Tjäänare!!!

Idag är det bara 15 dagar kvar till skolavslutningen!!!! happyface!

Idag så har jag vart på skolan (vrf skulle jag inte?)
Först hade vi bild. Då skulle vi typ rita en teckning till danne. Som ska sluta. och sen fick vi reda på våra betyg på våra bildet och slutbetyg ty¨p. Ejentligen så har vi inte betyg men i bild så har vi det. jag hade iaf klart VG. jag var faxtist den enda som hada VG på dikten, eller han sa VG VG+. Alla andra hade G på den :D hihi
Sen har jag haft en massa lektioner. Men på lunchen så åkte jag alma och evelina till alma och åt för den va typ 2 timmar.

Efter skolan så åkte jag på stan med syster. Men hon kulle hem så jag gick själv et tag. Köpte en ljusblå tunika på H&M och en T-shirt på Monki.

Nu ska jag käka snart så hej då, rumpan i det blå
kram erika

Kommentarer
Postat av: FotoKatten!

Svar: TACK :D <3<3<3<3

2009-05-28 @ 19:39:14
URL: http://fotokatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback