Vilken dag som idag som idag!

Heeej nu är sara här igen!:)

Kom nyss hem nu då, har varit och kollat på fotbolls match!
Opes A lag mot ödffs B lag. Ope vann med 3-2! Heja OPE!<3

Idag har jag vart med min älskade erika!<33 
Vi har gjort vår egna ben & jerrys.  den blev as gooooood.
Först baka vi moriander som vi smula ner i glass och sen hede vi marshmallows sen in med det i frysen en stund sen var det kalart! den blev jätte god och mycket biligare!.

Imorgon får jag väl se vad det blir? har ingen aning för erika ska åka bort och fira midsommar:(
Jag får väl ha tråkigt:(..

Hej då, puss å kram<33

/Sara

Kommentarer
Postat av: erika

sara!!! jag ska inte åka försen typ 5 :DDDDDD<333333333

2009-06-18 @ 10:14:32
URL: http://racerpotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback