kalas

Jo det blev ju en ganska najs kväll igår :D

jag mamma pappa och syster cyklade ner till studentbarnet typ 15.30. När vi kom så typ pratade vi bara. Sen så kom det en massa andra folk. Då drack vi champange mohaha inte jag...jag fick cider XD
En glad nyhet: Jag tor snart att jag blir längst av mina kusiner, fast jag är yngst :D yheeea!!! Det är vell johan som förblir längre då. Men han är ju kille!!!! haha tillbaka till samtalsämnet. När alla hade kommit så käkade vi. Det va typ potatissallaad, kött, pajjer mm. Gött gött. Sen så satt typ Jag, marina, Lena, sara (syster) och Andreas och pratade mest hela kvällen. haha lite kort blev det oxå XD

 en glad student

 
haha är vi inte lika så säg!!! haha min syster är niggah!!

 Tårta :D 



Jag vet att jag ser ut som ett serimördaroffer! Kusin marina och jag 

orkar inte lägga in nå mer XD
Sen så tog marina världens fulaste bild på mig och sara men den förblir hemlig! haha jag garvade typ ett år åt den!!


80-talet var tog du vägen?, 80-talet allt sprang bara förbi, 80-talet vart tog du vägen? man ville göra allt, men det hände ingenting

kram erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback