Sudenten 2009

Tja och ho, bolliboo!!

Har "nyss" kommit hem från stan. Eller nyss och nyss, kanske en timme sen, men endån XD Där har jag grattat min kusin Karin som tar studenten idag och kollat på en massa flak. Ska även ner till Karin kl 16 och äta middag och så.

Just nu så sitter jag och garvar!!! Åt Amir!!!! eller gaybloggen. Hahaha har ni sett kissieparodin han har gjor eller?????
"Idag har jag suttit hemma hela dagen och druckit, COLA hela dan, jag är så beroende. Och om jag inte får det så blir jag VÅLDSAM!!!!"
 hahahahahaha!!!! det låter så jäklans kul när han säger VÅLDSAM!

Nu ska jag iaf göra mig iordning till studentfesten. Så ciao

hej och hå
rumpan i det blååå!
kram erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback