Staden

Tjenare!!

Erikuuus hääär!!

Idag så har jag varit på skolan som vanligt. Det var inte så kul. Vi fick reda på vårat betyg i matte, även fast vi inte har betyg. Jag fik MVG :D hihi jag är stolt övet det XD haha trodde att jag skulle få VG, men det blev MVG. :DD

Efter skolan så åkte jag och Anna ner på stan. Jag köpte ljusa jeansleggings och så köpte jag och anna present till berra. Men tyvärr får ni inte veta vad det är!! Eftersom busfröt berra får reda på det då! :O. På stan så träffade vi Evelina och Jennifer, sen Ebba och Johanna, och Sen Adina och Elina. Sen jennifer och evelina, johanna och ebba och adina och elina, och jenn...Jo sådär gick det runt runt hela tiden. Träffade samma personer exakt hela tiden!!! Hihi, och så träffade vi jacob och kalle med nåra gånger. Dom satt även på bussen med oss hem. När vi kom hem så slog vi in paket. Det snyggaste jag har sätt någonsin måste jag säga!!!!

Snart så ska jag nog vara med anna igen. så baj baj

Gå på stan
käka banan

kram erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback