Midsommar

Här sitter erika, nytvättat och snygg. haha XD det sista kan jag inte hålla med om men XD
Igår så var jag med sara barara som ni kanske läste. Det var skojj det :D
Idag har jag typ ritat hela dagen. Har börjat med det nu igen. Det är ju najs. Nån bild kanske kommer upp på bloggen oxå. Håll utkik ;)
Idag eller snart, så ska jag åka till häggenås med familjen, vi ska fira midsommar där. Micke och Lise-Lott skulle oxå dir, men dom kunde typ inte :( så vi får vell se hur roligt det blir. Regn ska det bli oxå :'( jag trodde det var sommar. Man blir så jäkla less!

aja nu måste jag packa. Riblocket kommer med :D om det inte är roligt väder så har man ju iaf något att underhålla sig med. Så inget bloggande från mig tills söndag. Och inte från nån annan heller :OOOOO alla ska bort :O hjälp!!

men då vet ni iaf varför det inte är nån uppdatering.

Ses på söndag
////ERIKAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback