nått historiskt ( stavning )

tjaoo typ 3 inllägget jag gör på hela bloggen! xD

ja iallfall i morse vakna jag kl halv 10 i tält inte så mkt sömn kan man säga sommna 5 :)

sen så stack jag och anna till lillänge och var på donken och sen till elgiganten och till sist on/off
och skmulle lämmna in min trasiga kamera och det skulle typ kosta 500 att skicka in och sen 1800 att laga omm det inte var '' tappade i marken'' som den var XD ( köpte kameran för 1500 X)  )

så nu är jag utan kamera söker efter ny!

sen senare var jag så middag hos några ! :D

kom hem nyss kl 00.00 och är ganska trött tanke på sömmnen  så det kan bli ganska felstavning!

hare bra! :D<33

/ berra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback