farbror betalar XD

Jaa! Äntligen är det bestämt. Jag och Sara (syrran) åker ner till Malmköpning till helgen. Min farbror bor där och Olivia och Matilda kommer också att vara där. Dem träffade vi för ett antal år sedan där nere och vi kom jätte bra överrens alla fyra.
Sara och jag åker med flyget på onsdag, helt själva. Vi blir där hela veckan helt själva! :D Kul att flyga också.
Sedan på fredagen så börjar Malma-Marknaden också. Det är en av Sveriges största marknader men massor av knallar som finns där. Under den helgen kommer inte bara Olivia och Matilda. Utan min farbrors frus alla syskon och massa andra folk. Det kommer att bli en super vecka, frågan är bara om vi kommer att komma av flyget?! :S


Från min syrras blogg XD fast jag bytte ut erika mot sara XD haha, jao så är läget iaf. Ska blir hur kul som hellst!

vi får vell se hur det blir med uppdateringen till veckan och nästa vecka, har mkt att göra, och resten av brudarna är ju inte lika gaj på att blogga som jag XD haha, men innan onsdag blir det bloggande!!

//ERIKA

Kommentarer
Postat av: Anonym

blogga på du bara >.<

2009-07-18 @ 17:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback