But I won't stop until that boy is mine

Här sitter jag och lyssnar på musik. Trevlach trevlanch!

Igår var jag på bilbingo igen. Jag vet att jag är en tönt XD haha men min syster jobbade och jag vill vinna money!
Yes! jag var bara 1 nr ifrån 30tusen. Och så var det nån jävel som tutade! Nä jag fick nöjja mig med en godispåse.
Men nästa lördag (tror jag) När det är bingo, då jävlar ska jag dit, och då jävlar ska jag vinna!!!!
Det var jag, mamma, pappa, lisa (moster) Lena (kusin) Andreas (hennes kille) och andreas föreldrar. Och så var ju syster där lite oxå.

Sen när vi kom hem så kollade vi på wallander skulden. Den var riktigt bra! ØØØØO tosters!

//ERIKUS♥


Kommentarer
Postat av: AnnAKaTTen!

Svar: Det är kul!! XD<3

2009-07-05 @ 12:17:35
URL: http://humleboris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback