yran!!

Igår blev det stan/yran med jonna!♥
Jag köpte gråa chinos på monki. Sen gick vi ner till tivolit och allt annat. Vi åkte nån karurell där man typ slets åt alla håll och kanter. Jag tryckte ju bara hmm in jonna liiiite! men skojj var det! den hållde typ på i 10 minuter!
Sen gå gick vi lustiga huset! haha vi var typ där inne i en timme!



Jonna i lusiga huset! eller hollywood som det hette.:)

Sen så körde vi klo. Jag kan medela er att jag och jonna är KUNG på det!! Båda van en blåguldig trixboll!!

Ikväll blir det yran med anna och sara, dethär är vårat schema

//ERIKA

Kommentarer
Postat av: jonna (L)

gissa vad jag vann idag då ?? ;)

joo en såndär rosa grej som va i samma grej som bollarna :D <333333333

jag e befodrad kung och du e bara kung ;) <33333333

2009-08-01 @ 17:28:54
URL: http://jonnaarmittnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback