Hemma!

Heeeej!

Nu är jag hemma, Har varit i jonnas stuga i nordingrå har haft hur härligt som hälst!
Vi har gjort massa roliga saker! Solat badat åkt ring och vatten skidor, OCH TÄVLAT, och seglat.


 
Jag och Jonna på segelbåten.
Vi va ute och segla det var hur underbart som hälst, Klar blå himmel och öppet hav. kan inte bli bättre!



På tävlingen, Jag och jonna va med på en tävling som hetter höga kusten maraton multi!
Först sprang vi 6km  
sen cykla 2mil
sen simma 250 meter
springa
simma 250 meter
SEN  springa 1,5 km
MÅL!
 
Fatta hur jobbigt det var + att jag var förkyld. jag dog typ.

Och mycket mer hände!
Tack jonna för en underbar vecka! Måste göras om!<33

MVH SARA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback