tjaaa coolingar

Erikus här.

jag är nyduchad och frech.
Idag så har ja varit på skolan och sen så har jag lekt med berra, jonna, maria och sofie. Vi fikade smälta bullar som var jättegoda, fast inte på botten ,där smakade dom bävershnoooos. och så hoppade studsmatta, sen så åkte jag på träning.
jag har tyvärr inget trevligt att berätta förutom att det vara lite catfight på skolan så då ryckte friendarena supererikaaaaa frida jonathan och johanna in. haha ja bråket har ju inte precis slutat men vi har ju iallafall suttit och diskuterat och så. Och juste (I) ni kanske inte visste att jag var friendare, men det vet ni nu. Så då har ni bevis på att jag är superdupermegasnäll!!!! hahahahahah XD

dagens utflykt: typ ingen men igår så cyklade jag lillarvis och katten på en liten runda :D

pösssar erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback