LILLARVID

Tjenis penis nu är LILARVID här!

Just precis just nu skriver jag men nyss käka jag en hemma gjord subway macka, receptet kommer från underbara erikus!

Hemma gjord Subway macka av Erikus!
ingredienser:
2 limpor skivor
smör
1 sinka
några ost skivor

1 salladsblad
 vitlöksås
3 gurkskivor

Man börjar med att ta en limpa skiva!
Man her man på smör, skinka och sen ost, lägger den på en talrik sen her man in den i mikron, vrider på 20-25 sek.
sen tar man ut den och så her man på sallad, vitlöksås och gurka.
sen det sista en limp skiva till som man lägger längst upp, sen  ÄTER MAN UPP DEN!!
MUMS MUMS!!!
as gott!

Det är allt från mig tack för mig!!

/ puss och kram jan banan!

Kommentarer
Postat av: Teo

låter väl gött

2009-04-28 @ 16:07:36
Postat av: sebastian

fy fan va töntig du e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-02 @ 22:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback