Katten/Anna!<3

Tja! :D

Nu är det jag ''Katten'' som skriver.

Ja dagen utflyckt blev ju upp till skolan och lyssna när POLISEN m.f prata om droger!
Det var ju inte så kul att sitta och lyssna i typ en timme men det var ju intresant x)

Jag kom på när jag satt där att jag inte skulle börja med droger, för då blir man lite konstig i bollen! x)

Hade inte tänkt att börja med det häller då men ja ialla fall ;D

Nu ska jag göra mera spanska Dx tråkigt vi har spanska prov i morron x(

Gå gärna på www.humleboris.blogg.se då kommer ni in på min blogg :D <3<3

//Kramar och pussar ANNA!!! :D <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Teo

det finns ju skitmycke haschpipor om man kollar efter dom :D:D:D:D:D:D:D

2009-04-27 @ 22:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback