Erikus har panik!!!

Vet ni? Jag är galen!!!

Vi har inga frukostknäcke hemma!!!!!!! och någor ännu värre!!! Vi har inga kuddmackor heller. :'( åhhh! nu får inte jag ta min dagliga knäckemacka med skinka på!! :'(((((( Jag får nog äta bajs husmans äckel macka med skinka istället!!! jag måste verkligen ha en knäckemacka med skinka varje dag, annars kan inte jag leva!!! :'( det är som mitt syre kan man säja. Jag får nog springa över till grannen och fråga om dom har

tjooo då. och juste, idag ska vi i racerpotta leka med varandra, vi ska ha rave på berras studsmatta. Men vi ska inte på nån majbrasa, vi ska förstöra traditionen, vi har redan gjort en egen i april!!  Är vi inte busiga så säg!!!

Puss och kram skumbanan <3<3<3

och glöm inte frågestunden
l
l
l
V

Kommentarer
Postat av: Teo

kul me rave på en studsmatta. och varför bryter ni traditionen???!!!!

2009-04-30 @ 16:45:02
Postat av: Anonym

men störd teo, är du kåt på dom eller????

2009-04-30 @ 17:29:48
Postat av: Teo

nej idiot varför skulle ja va de?

2009-05-02 @ 09:15:34
Postat av: stefan holm

fan vad taskigt mot teo!!!!!!!

2009-05-03 @ 16:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback