ErikooooS is blogging :)

Nemen tjäjnare alla trevliga typer!!!

Igår hade vi 12 läsare, och det är toppen :) Fortsätt gärna att läsa!! :D
Jag kan ju även passa på att lägga in lite smygreklam som anna hade gjort till min blogg
www.eriiiiikan.blogg.se

Jao, nu sitter racer gänget hemma hos katten och lillarvid och har det nice. Plinga lite på gittarr och så, och juste (I) om ni inte visste det så har vi ju ett band :D

Men lilla jag har ju inte mkt att berätta nu så jag kan ju ta en dagens utflykt: Det blir inte långt, ut till Boris (katten och lillarvids kanin) och ge han lite föda.

Men hare najs
kanin bajs

kram erikuuuusss!!<333333333


Kommentarer
Postat av: Teo

utflykt på 5-10 meter så har ni nått att jobba på :D

2009-04-28 @ 16:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback